სწორედ, ამ კვირეულის ფარგლებში, პირველკლასელებმა “იმოგზაურეს ილუსტრაციებში”, დაათვალიერეს დიდ წიგნში მოცემული ნახატები, ტექსტის წაკითხვამდე გამოთქვეს ვარაუდები და გაუზიარეს ერთმანეთს, ბოლოს კი წაიკითხეს მოთხრობა – “ამაყი ყვავილი”.
წერა-კითხვის სწავლების ე.წ ჰოლისტური მიდგომა, ბავშვის განვითარების ფილოსოფიას ეფუძნება.
ბავშვი, ისევე სწავლობს კითხვასა და წერას, როგორც მოსმენასა და საუბარს. დიდი წიგნების ვიზუალური მხარე, ფორმა, ზომა, ნახატები დიდ ინტერესს იწვევს ბავშვებში და ისინი ხალისით ერთვებიან კითხვის პროცესში.
შეასრულეს აქტივობა – სიტყვების კედელი, რომელიც საკმაოდ სახალისო და საინტერესო აღმოჩნდა მათთვის.