
სწავლის პროცესის ამოსავალი წერტილია მოსწავლის წინარე ცოდნა, შესაძლებლობები და ინტერესებ.
მოსწავლის მაქსიმალურ ჩართულობას და ცოდნის კონსტრუირებას უწყობს ხელს
სამიზნე ცნებების შინაარსის გააზრებისას, მოსწავლის საბოლოო პროდუქტი შესაძლებელია მრავალფეროვანი იყოს, იქნება ეს პოსტერი, მოხსენება, ესე, პრეზენტაცია, კომიქსი, სცენარი თუ სხვა
სკოლა სწორად შერჩეული შეფასების კრიტერიუმების საშუალებით აგროვებს და აანალიზებს მონაცმებს მოსწავლის პროგრესზე

ჩვენ გვჯერა, რომ მხოლოდ საკუთარი პიროვნების თავისუფლად განვითარება განაპირობებს მოსწავლის ბედნიერებას და წარმატებას, შესაბამისად მზად ვართ ვაქციოთ სწავლა მოსწვალისთვის საინტერესო პროცესად, გარემოში სადაც ყველა მიღებული და დაფასებულია, სადაც მოსწავლე შეძლებს იპოვოს საკუთარი თავი
რაც გულისხმობს სკოლის ყველა მოსწავლის, მასწავლებლის და თანამშრომლის განვითარების თანაბარი შესაძლებლობებით უზრუნველყოფას.
რაც გულისხმობს სკოლისადმი ერთგულების და თანაშემოქმედებითობის განცდის გაძლიერებას და ხელშეწყობას
დაარსების წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
თანამშრომელთა რაოდენობა

რათა შევათანხმოთ სკოლაში ვიზიტის დრო
ჩვენ გაგაცნობთ სკოლის მისიას, ხედვასა და წესდებას
ტესტირებით ვადგენთ მოსწავლის მზაობას და მზადყოფნას
შეთანხმების შემთხვევაში მშობელი წერს გაცნხადებას

ბევრი მოსაზრება არსებობს ხელოვნური ინტელექტის ირგვლივ, თუმცა მასწავლებლები და მშობლები განსაკუთრებულად უარყოფითად არიან განწყობილნი AI-ს...
ეპიზოდში საუბარია თუ როგორ უნდა განხორციელდეს სასწავლო პროცესი, რამდენად მნიშვნელოვანია ვალიდური შეფასების კრიტერიუმების განსაზღვრა, რომლებიც...
შემოქმედებითი დავალებებით სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ერთდროულად არის, როგორც სწავლების პრინციპი, ასევე მეთოდი. ეფექტური დაგეგმვისთვის კი...
განათლება, განათლების მიზანი და მიზნის მიღწევის გზები აქტუალური საკითხებია, რომლებიც არასდროს კარგავდნენ მნიშვნელობას. გადაცემაში ჩვენ...